Юмі Ню – твоя нова улюблена модель

Переглядів: 225

Ну почалася трохи раніше, ніж в інших. “Я була дитячою моделлю”, – сміється Ню. Але коли ти був немовлям, все, що ти робив, це какашки і спав, так що мене витягли з цього дуже рано. 24-річна модель-музикант, можливо, прогавила свій шанс стати наступним представником Гербера, але її нинішня кар’єра з лишком компенсує це. За останні два роки Ню піднялася кар’єрними сходами, щоб стати однією з найкращих моделей галузі, але в 2021 році вона зазнала такого успіху кросовера, який перетворює зірок подіуму на імена, відомі всім.

Незалежно від того, чи дивилася вона вниз з високих рекламних щитів H&M, позувала для випуску журналу Sports Illustrated або гуляла разом з Кендалл Дженнер і Беллою Хадід на шоу Jacquemus La Montagne, Ню виділялася. Настільки, що вона потрапила на вересневу обкладинку американського Vogue. “До недавнього часу багато з цих можливостей були недоступні для мене”, – говорить Ну. «Але тепер двері починають відчинятися».

Over Zoom Nu привітний і енергійний. Одягнена в мінімалістичну блузку з довгим темним волоссям, розділеним проділом по центру, вона виглядає як модель у вільний час. Підйом до популярності Ну збігся зі збільшенням кількості представлених у престижних виданнях та під час місяця моди. У наші дні немає нічого незвичайного в тому, щоб побачити таких моделей, як Ешлі Грем, Палома Ельзессер та Дорогоцінний Лі, у рекламних кампаніях та на обкладинках. Тим не менш, коли Ню всерйоз зайнялася модельним бізнесом у 2010 році, індустрія була в іншому місці. “Коли я починала, мені просто пощастило, що зі мною можна було працювати, тому що ринок був дуже маленьким, навіть для комерційної роботи”, – каже вона. «Згодом відбулися деякі зміни, і наявність платформи дозволяє нам досягати більшого. Навіть зараз, коли ви подивіться на те, де вітаються та відзначають тіла великих розмірів, зазвичай це комерційна сторона галузі. Лише в останні кілька років дизайнери набули звички включати жінок великих розмірів у свої покази та пропонувати великі розміри у своїх колекціях».

Це зрушення дозволило таким зіркам, як Ню, порушити межі. Ню – перша азіатська модель, що з’явилася у Vogue або Sports Illustrated. Вона знає, що робить історію, але її більше хвилює, що її присутність у моді означатиме для інших. «Я не бачив себе [у ЗМІ], коли був дитиною. Не тільки моя раса, а й мій тип тіл фоскладання. Просто не було нікого на телебаченні чи в журналах, схожого на мене», – каже вона. «Здавалося, що азіатське представництво було останнім у списку. Подання азіатських великих розмірів у той час було нечуваною справою [особливо] у моді. Представляти групу людей, які ніколи не відчували себе побаченими, було таким зцілюючим для мене, і, сподіваюся, для них також».

Спадщина Ню – вона японського та голландського походження – додає шар до її досвіду як жінка великих розмірів та її кар’єрної траєкторії. “В азіатській культурі існує тиск, спрямований на те, щоб бути певного розміру, і тиск поколінь у вигляді сорому тіла з боку наших бабусь та матерів”, – каже вона. «[Ось чому] я роками говорив своїм агентам: «Я хочу потрапити на обкладинку японського Vogue, я хочу потрапити в індустрію в Азії і все струсити». Нині Ню вивчає японську мову, щоб втілити цю мрію в реальність. «Мені потрібно вивчити мову, докласти зусиль, щоб зрозуміти культуру, на яку я хотів би вплинути, навіть якщо це моя власна», – каже Ну. «Я наполовину білий, і це пов’язано з привілеями, і мені це потрібно усвідомлювати. Але одного разу я хотів би відкрити магазин великих розмірів у Токіо».

Підприємницька сторона Ню означає, що вона має багато прасок у вогні. Вона не тільки працює над створенням лінії одягу великих розмірів, яка вироблятиметься невеликими партіями з використанням екологічно безпечних методів, але також є співачкою та автором пісень, яка підписала контракт із Dim Mak, незалежним лейблом, заснованим її не менш працьовитим дядьком Стівом Аокі. Музична подорож Ню була настільки ж насиченою, як і її час у моді. «Я розпочала уроки співу о дванадцятій, а до п’ятнадцяти вже писала пісні і збиралася стати артисткою», – каже вона. «У 2017 році я випустив свою першу повнометражну пісню під лейблом мого дядька, але ця музика була дуже попсовою та EDM, що на той час була моєю справою, але потім я зробив крок назад. Я взяв, як передбачалося, річну перерву, яка перетворилася на два роки, а потім трапилася пандемія. Як тільки я почав розвиватися та змінюватись,

Потім було дослідження звуку, коли Ню експериментував зі звуком, натхненним альтернативним роком і поп-музикою. «Мені подобається простота електрогітари та басу, які об’єднують усі разом, – каже вона. «Я хочу, щоб люди відчували полегшення, коли слухали мою музику, пісні, які можуть зняти частину життєвої тяжкості». Теми, якими вона хоче займатися у своїй музиці, також зазнали змін. У липні вона випустила новий сингл “Pots and Pans” i. «У порівнянні з моїм останнім проектом, моя нова музика безперечно зріліша», – пояснює Ню. «У своїх статтях я говорю про речі, які вразливі та важливі для мене особисто: невпевненість, неспокій, мої стосунки з тілом, раси та невдачі, які мені довелося подолати. Раніше я співав про хлопців, які завдали мені болю. Коли я виросла і стала жінкою, мені довелося йти глибше, що має сенс. Чим старшим ви стаєте, тим більше змінюються ваші пріоритети».

Як єдина азіатська модель великих розмірів, музикант, дизайнер-початківець, Ню розуміє, що займає особливий простір. Тепер, коли двері відчинилися для неї, вона готова зламати їх для людей, які йдуть за нею. «Є так багато різних людей. Ви не можете просто вибрати одну виставу токена і завершити його, – каже Ню. «У нас все вийшло, і це чудово, але зараз час, коли ми повинні підштовхнути, щоб кожен міг знайти свій шлях до цих кімнат».

Джерело: vogue.com

Залишити відповідь